sobota, 21 listopada 2015

Jazda busem

Programy popularnonaukowe cieszą się u mnie dużą oglądalnością. Różnorodność tematów jest duża, a ich jakość na dobrym poziomie. Naprawdę bardzo długo myślałem, czy telewizję w nowym domu zamawiać? Mnóstwo programów o wątpliwej treści, pełno seriali, tasiemców, gdzie sami aktorzy grają chyba tylko z nudy (głównie chodzi tu o polskiej produkcji filmy). 

W końcu zdecydowałem, że biorę - wybrałem operatora i wyczekiwałem montażu. Doszedłem przy okazji do wniosku, że w rozsądnej cenie mógłbym dostać to, na czym mi zależy, mam tu na myśli kanały motoryzacyjne. Dla każdego coś, jak to mówią ;)

Teraz tv włączone jest głównie wieczorem, czasami rano, kiedy zbieram się do pracy, lub piję poranną kawę. W ciągu dnia rzadziej, za dużo obowiązków na głowie, poza tym jestem zdania, że należy oglądanie telewizji ograniczać. O wiele lepszym rozwiązaniem jest usiąść wieczorem, włączyć film lub ulubiony serial kryminalny bądź popularnonaukowy. Brakuje tylko możliwości wyłączenia reklam, lub też by wszystkie reklamy puszczane były na początku, tak by później nie przerywać filmu. Rozumiem potrzebę emitowania reklam (biznes, to biznes ;)), ale sądzę, że można to w jakiś sposób zorganizować, z korzyścią dla widza, stacji jak i reklamodawców - kwestia chęci wszystkich.

Wracając do moich programów –  bardzo lubię oglądać programy motoryzacyjne. Przede wszystkim te o kierowcach samochodów ciężarowych jeżdżących najtrudniejszymi trasami na świecie. Umiejętności człowieka, możliwości sprzętu, pomysłowość konstruktorów. Ogromna amerykańska ciężarówka - to moje marzenie, by chociaż raz w życiu być za kierownicą tego kolosa. Parę dni temu szukałem w sieci wynajem busów Bielsko, potrzebowaliśmy do przewozu kilku osób. Nijak to się ma do jazdy dużą ciężarówką, ale wrażenia z jazdy wspaniałe ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz